SERVICEANMÄLAN · Vill du anmäla ett problem i din lägenhet? Det gör du enkelt via Mina Sidor. NYPRODUKTION. Välkommen hem till Solfjädern i Göteborg!

1097

Student info in English · Registrera dig · Mina sidor - LOGGA IN · Bostad Västerås. Kontakt · Om oss · Hyreslägenheter · Student · Tomter/Småhus · Mäklare 

Sök jobb hos Uppsala kommun – vi underlättar Uppsalabornas vardag och ger dig utmaningar och möjligheter. Välkommen med din ansökan! Om du sökt jobb hos oss tidigare och valt att spara dina uppgifter, kan du logga in på Mina sidor för att uppdatera dina uppgifter. En avgift kommer att krävas av den som har godkänt betyg sedan tidigare, samt av den som inte studerar inom den kommunala vuxenutbildningen i Uppsala oavsett betyg. Avgift för prövningen är 500 kr per kurs. Bankgirokonto 344-7257, betalningsmottagare: Uppsala kommun, Prövningsenheten. Ange kurs/-er, personnummer, namn och Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250 Boplats är en bostadsförmedling för dig som letar hyresrätt inom pendlingsavstånd till Göteborg.

  1. Högskoleingenjör datateknik kurser
  2. Knappett msn
  3. Hur kommer mina barn se ut
  4. Servicehuset gideonsberg äldreomsorg väster

Det är bara du som står på kontraktet som kan få tillgång till Mina sidor. Är du sökande? Registrera dig som sökande för lediga lägenheter, studentboende, lokaler, bilplatser och förråd; Du kan registrera dig när du fyllt 16 år; Du måste logga in minst var sjätte månad för att uppdatera och behålla dina poäng. Logga in på Mina sidor. Vi använder oss av Stockholm stads e-tjänster för inloggning. Det enklaste sättet att logga in är med hjälp av BankID.

Det enklaste och säkraste sättet att logga in på Mina sidor är att använda BankID. Du kan logga in med BankID även om du tidigare loggat in med hjälp av lösenord. Så går det till. Klicka på "Logga in" i huvudmenyn och välj sedan "BankID och Mobilt BankID" som inloggningssätt eller klicka på på knappen nedan.

Fax: 018-727 93 10. Uppsala Vatten och Avfall AB. Mina sidor är alltid öppet för kundtjänstärenden. Tel kundservice: 018-727 94 00. Tel växel: 018-727 94 00.

Uppsala bostadsformedlingen mina sidor

Hitta hem hos oss. Här hittar du moderna, miljövänliga och trivsamma hyresrätter och studentlägenheter i Sveriges största städer. Ställ dig i vår bostadskö idag 

Logga in på Mina sidor  Mina sidor.

Uppsala bostadsformedlingen mina sidor

Mina val.
Relativt prima tal

Här har du din hyresavi samt uppgifter om kontrakt och boende. Hur vi arbetar - Covid-19.

Om oss. När du vill veta mer om vår myndighet och våra uppdrag. Statistik. När du vill ha data och analyser.
1 miljard hur många nollor






Hitta hem hos oss. Här hittar du moderna, miljövänliga och trivsamma hyresrätter och studentlägenheter i Sveriges största städer. Ställ dig i vår bostadskö idag 

Logga in på Mina sidor. Felanmälan. Logga in för att göra en felanmälan. Ny utgåva av Vår Veranda! I tidningen kan ni bl.a läsa om historien om  Hyr din bostad hos ÖBO. Vi har rum för livets alla växlingar, vi har ett hem för dig. Tillsammans gör vi Örebro till en stad som vi älskar. Välkommen hit!

Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250 Boplats är en bostadsförmedling för dig som letar hyresrätt inom pendlingsavstånd till Göteborg.

E-post: info@bostad.uppsala.se. Besök: Stationsgatan 32 B. Växel: 018-727 00 00. Uppsala … Målet är att samla alla hyresvärdar och hyresbostäder på ett och samma ställe. Hos Uppsala Bostadsförmedling hittar du olika typer av boenden som du kan söka utifrån dina behov. Du kan registrera dig som bostadssökande hos Uppsala Bostadsförmedling från den dagen du fyllt 16 år. Sök bostad på bostad.uppsala.se. 114 rows Uppsala Bostadsförmedling vill göra det enklare och tryggare för dig som söker bostäder i Uppsalaregionen.

Sök på webbplatsen.